支持開箱

TOP

期待CHING溫度測試

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

399定299?

TOP

不過官網未見到
少有方型款
davisybw 發表於 2013-7-30 09:46


遲 d 仲有一款三文治水冷排 Seidon 120D,兩個薄冷排中間夾住一隻風扇,
前後可自行加多把風扇變成公司三文治,個水泵應該同 Seidon 120V 一樣





跟住仲有一款 240 冷排 Eisberg 240L,除左 240 排...好似仲會有 120 排版本,
特色係...佢個水泵由專門生產水族器材既德國品牌 Eheim ( " E 咸 " ) 幫佢打造...
有養開魚既人實知 " E 咸 " d 濾水器有幾咁勁 !
我以前都有用過 " E 咸 " 既濾水器養咸水魚,無可否認...真係無得頂
講返 Eisberg 240L 先,除左 " E 咸 " 泵外...佢仲可以自行更換水管,又可以自行添加水冷液,
而且個泵有透明窗口位俾用家觀察水冷液既狀態 !



















另外仲有呢兩款 Nepton 280/140,
個水泵跟 Seidon 120V/D 果隻有 d 唔同,
就咁望埋去好似圓潤左小小突左個小肚腩出來



TOP

我等Eisberg 240L即刻9衝

TOP

羅友痕想玩下水冷....

如果我唔超頻,依家行緊G1610用原裝風扇,依家idle約35度,full load都只係大約40度左右,如轉用呢款水冷,會降到幾多度到?

TOP

支持開箱~~!!!

TOP

羅友痕想玩下水冷....

如果我唔超頻,依家行緊G1610用原裝風扇,依家idle約35度,full load都只係大 ...
danehill 發表於 2013-7-30 18:49


起碼3-5度啦
仲要睇用咩扇

TOP

都幾靚仔

TOP