置頂啦,有用

TOP

多謝大師兄分享,我黎學野㗎

TOP

有$$ 落 袋

多謝

TOP

多謝黑人CHING...

TOP

黑哥有料

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2013-7-20 12:12 編輯
置頂啦,有用
chungchungip 發表於 20/7/2013 07:44

多謝大師兄分享,我黎學野㗎
raymond1688 發表於 20/7/2013 08:35

有$$ 落 袋

多謝
kyosuke 發表於 20/7/2013 09:28

多謝黑人CHING...
GentleSilenT 發表於 20/7/2013 09:54

黑哥有料
kimlam666 發表於 20/7/2013 11:12


thanks all

TOP

回復 1# FeverMike

多謝黑老師開班教學

TOP

強大的黑鬼呀!!!!
不過對比K牌同B牌...
B牌手感如何!?

TOP

強大的黑鬼呀!!!!
不過對比K牌同B牌...
B牌手感如何!?
ok041094 發表於 20/7/2013 11:33


個人感覺, 手感上K牌完勝
直接用手指上晒成部機K牌(粗牙/外圈直紋/內外平位), 手指感覺仍然良好
而B牌(幼牙/菠蘿釘表面), 擰得10粒8粒手指會痛, 我試過甩皮(見過有唔止一位師兄POST流血照); 當然, 可以帶手套,或包張紙或布去保護自己D手指嘅

TOP

回復  FeverMike

多謝黑老師開班教學
可愛老坑 發表於 20/7/2013 11:33


非教學也
anyway, thx

TOP