ivanng213 當前離線
ivan..
進階會員
TOP
FeverMike 當前離線
Life is short, play hard!!
其實我都想轉返12cm x3 ivanng213 發表於 28/8/2012 18:07
180x2, 更大散熱面積 FeverMike 發表於 2012-8-28 18:30
回復 ivanng213 第一行唔明 FeverMike 發表於 2012-8-28 18:50
回復 ivanng213 你想底面風扇夾排? FeverMike 發表於 2012-8-28 18:56
yup ivanng213 發表於 28/8/2012 18:57
你已有2把wing12 &2把wing12 pl? FeverMike 發表於 2012-8-28 19:04