本帖最後由 FeverMike 於 2012-8-10 19:32 編輯
糖水佬咁熟行程嘅
ccwtitan 發表於 10/8/2012 18:31



佢以前都係工程佬,發左之後先做糖水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 12# btf_bb


    係度回帖 仲唔招呼客
一間你老婆收你電話

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

基本上呢 叫人裝上冷係好花時間的 一體除外
因為一日 時候一定裝吾曬 好多ching都裝成幾個月
就算最快連訂野 都起碼要一個星期以上
都係果句啦 人工貴呀

TOP

同埋呢 自己訂野黎裝先有樂趣嘛
自己DIY
叫人裝就無左個意思啦

TOP

漏左個字牙,"發左福"後,而家大肚腩冇得做工程
btf_bb 發表於 10/8/2012 20:21



係喎,打漏左tim...

TOP

回復 14# btf_bb


    哎呀,岩岩喺公司走,早知去食糖水

TOP

回復  btf_bb


    哎呀,岩岩喺公司走,早知去食糖水
davis19890227 發表於 10/8/2012 21:20



佢好歡迎你隨時去飲啤酒

TOP

回復 15# mars123ha4


    我好懶,在三叔度一條龍買晒
好彩住得近,毒品好易拎

TOP