回復  felixku


    都係清風mod買的?
chenathcx 發表於 2012-3-21 21:16


其中一間啦,仲有風雲,我為神琦,青蘋果,基本上一間唔會齊哂所需嘅野,加上要格吓價咁...

TOP

回復 11# felixku


格價真係幾煩, 又要計埋運費
    C兄係用邊款壓線鉗?

TOP

回復  felixku


格價真係幾煩, 又要計埋運費
    C兄係用邊款壓線鉗?
chenathcx 發表於 2012-3-21 21:34


風雲個度有得賣,好似約60蚊隻

IMG_0145.jpg

TOP

回復 13# felixku


    有把88元 忘落差唔多

TOP

回復  felixku


    有把88元 忘落差唔多
yaocc0456 發表於 2012-3-21 21:45


可能加價,我印象中買個時係6字頭,或者個時無咁多人玩..

TOP

回復 15# felixku


    有2把賣 一把65 一把88唔知道有咩分別想入
之前比把尖嘴鉗夾到好痛

TOP

回復 16# yaocc0456


    C兄想入把?
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=1

TOP

回復  felixku


    有2把賣 一把65 一把88唔知道有咩分別想入
之前比把尖嘴鉗夾到好痛 ...
yaocc0456 發表於 2012-3-21 21:54

啱啱睇過,應該88個把比較精準啲,我個把係65,有時要夾兩次或者要用鉗夾實少少(其實唔夾都得,不過睇上去好似唔夠實咁)..

TOP

回復 18# felixku


    我都系想買把返黎 自己打幾條sata供電

TOP

回復  felixku


    我都系想買把返黎 自己打幾條sata供電
yaocc0456 發表於 2012-3-21 22:02


未玩過最好預多少少針,好多時都會夾斷,一係用刺破式SATA頭,可以做到一排過,又唔使夾頭..

TOP