felixku 當前離線
進階會員
回復 felixku 都係清風mod買的? chenathcx 發表於 2012-3-21 21:16
TOP
chenathcx 當前離線
中級會員
回復 felixku 格價真係幾煩, 又要計埋運費 C兄係用邊款壓線鉗? chenathcx 發表於 2012-3-21 21:34
yaocc0456 當前離線
回復 felixku 有把88元 忘落差唔多 yaocc0456 發表於 2012-3-21 21:45
回復 felixku 有2把賣 一把65 一把88唔知道有咩分別想入 之前比把尖嘴鉗夾到好痛 ... yaocc0456 發表於 2012-3-21 21:54
回復 felixku 我都系想買把返黎 自己打幾條sata供電 yaocc0456 發表於 2012-3-21 22:02