新手玩水冷...
有冇c兄可以提供將list比我/3\
5k內..
因為成日見到你地d post.
但唔知係邊到買-__-"

TOP

新手玩水冷...
有冇c兄可以提供將list比我/3\
5k內..
因為成日見到你地d post.
但唔知係邊到買-__-" ...
gn01934130 發表於 2011-10-10 20:12

都差唔多啦,我會揀KL590個冷頭,之後係XSPC新出果個RAYSTORM,DDC同D5求其一個啦,水道甘短,用落無咩分別.其他垃垃雜雜自己汁啦,冷排首選XSPC,其次係黑冷SR1.多數係PCS買,多D野賣.SIDEWINDER都唔錯

TOP

本帖最後由 gn01934130 於 2011-10-10 23:36 編輯
都差唔多啦,我會揀KL590個冷頭,之後係XSPC新出果個RAYSTORM,DDC同D5求其一個啦,水道甘短,用落無咩分別.其 ...
leungwaiyin 發表於 2011-10-10 23:05

KL590 我搵唔到係咩黎..
RAYSTORM姐係CPU冷頭? ---> http://www.watercoolingshop.co.u ... ck-Intel_AZJEG.aspx
D5  ---> http://www.watercoolingshop.co.u ... p-MCP655_ARXQ7.aspx / http://www.watercoolingshop.co.u ... Laing-D5_ASE2C.aspx
DDC ---> http://www.watercoolingshop.co.u ... W-MCP350_AQHO8.aspx
冷排用呢隻?? ----> http://www.watercoolingshop.co.u ... Radiator_AQF5C.aspx

PCS同sidewinder 係咩黎-.-

sorry..從未接觸過水冷-_--"

TOP

我個case...位置唔多..影得唔好 抱歉..






TOP

就咁睇落去 你唔改機箱都機難放到 D冷排落去=_=

TOP

就咁睇落去 你唔改機箱都機難放到 D冷排落去=_=
zaisa123 發表於 2011-10-11 00:20



所以問可唔可以放係機箱外/3\

TOP

你有工具 實得既  0.0
不過要睇下你 識唔識改

TOP

你有工具 實得既  0.0
不過要睇下你 識唔識改
zaisa123 發表於 2011-10-11 00:27

因為我個機箱 係呢個位 已經到我個櫃既仲有5cm到頂位..

TOP

你有工具 實得既  0.0
不過要睇下你 識唔識改
zaisa123 發表於 2011-10-11 00:27


工具基本都會有..
我將個冷排放整係個側版都得唔得?

TOP

240都得,但要加泵,水箱.同埋機箱.

TOP