gn01934130 當前離線
中級會員
TOP
leungwaiyin 當前離線
新手玩水冷... 有冇c兄可以提供將list比我/3\ 5k內.. 因為成日見到你地d post. 但唔知係邊到買-__-" ... gn01934130 發表於 2011-10-10 20:12
都差唔多啦,我會揀KL590個冷頭,之後係XSPC新出果個RAYSTORM,DDC同D5求其一個啦,水道甘短,用落無咩分別.其 ... leungwaiyin 發表於 2011-10-10 23:05
zaisa123 當前離線
就咁睇落去 你唔改機箱都機難放到 D冷排落去=_= zaisa123 發表於 2011-10-11 00:20
你有工具 實得既 0.0 不過要睇下你 識唔識改 zaisa123 發表於 2011-10-11 00:27
qodvbop 當前離線
初級會員