冇錯,唔一定要用曬,而且買得水冷,都唔肘在一百幾十去買風扇啦
leungwaiyin 發表於 2011-5-15 18:26


我只係想靜d姐

TOP

有d水冷系360X3,不過唔知道效果如何!

TOP

回復 11# chessinli


    個人就認為水泠手尾長唔值得

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2011-5-16 21:41 編輯

小弟建議會係一步到位, 唔會到時買左280後, 後悔當初無揀360, 可以的話考慮埋480/560 XD
同埋水冷野二手市場個價比較低... 師兄有錢既就另計XD

TOP

小弟建議會係一步到位, 唔會到時買左280後, 後悔當初無揀360, 可以的話考慮埋480/560 XD
同埋水冷野二手市 ...
simplekk 發表於 16/5/2011 21:39



    好同意師兄講法,好多人開頭玩水都而為夠玩,點知玩上咗癮,最後又要換嘢,二手亦係個好選擇!

TOP

分排好D

TOP

double 360

TOP

如果有$$$有Space   , 360 radiator of coz

TOP

有錢有空間
一定係360
散熱面積點都大d

TOP

你兩樣野都今熱情,分兩條loop好D

TOP