賣廣告很爽的

TOP

回復 11# TDX
agree...一個月一次...囧

TOP

又唔影上面d data 鬼知你full load 定idle,昆人~
最勁連水冷頭都見唔到一個
你話上水
我話你昆水~

TOP

回復 1# wangwu213


    都係咁講
打手+宣傳+網絡評論員

TOP

本帖最後由 tonychoi 於 2011-9-17 15:20 編輯

請問上次同你地訂左果500隻膠料爆裂漏水的水流計,你地想點處理?
500隻都漏水又唔退貨款,只想賠50隻用同一樣的膠料做出來的水流計來了結。
我完全唔可以接受。
呢單野你地咁大公司。一日唔負責任去正視處理,我每次見你地的打文都會拎出來講。
我在電腦散熱呢行做左7年,未遇過好似你地咁樣的廠商。

TOP

回復 15# tonychoi


    讃好,最好send律師信同佢玩

TOP

回復 15# tonychoi


   真係要俾個 like tony
條東遠西成日來賣廣告好q 煩
重要各大論壇都見到同一個post
可能東遠沒訂單就來摺了

TOP

我唔玩水冷都知東遠係垃圾喇  係到賣廣告

TOP

回復  tonychoi


    讃好,最好send律師信同佢玩
mtpmanhauyin 發表於 2011-9-17 11:20

大陸廠,地方保護主義,法律只是紙老虎

TOP

昨天无聊做了一个测试,用东远的水冷和原装散热对此,结果很震惊,水冷太强大了,还是原装太垃圾了?!
这 ...
wangwu213 發表於 2010-12-18 13:54



流水仲震驚

TOP