神奇小冰冰 當前離線
進階會員
TOP
billyduck 當前離線
如果捽唔到個温度上45+度,係唔會行2500轉,個頭本身有個保護系統,有需要先會上。 個軟件除咗控制原本 ... CoolIt 發表於 2010-9-16 19:53
ricorx78 當前離線
中級會員
ching..有幾樣野想問 1.效能比vx如何(雙wing12pl) 2.幾錢到 3.有咩優缺點 thx.. 冇得換扇?? ... 神奇小冰冰 發表於 2010-9-16 20:21
CoolIt 當前離線
初級會員
回復 神奇小冰冰 我只可以講換風扇唔一定好。 就以120來講 1.本身原裝用佢有一定理由。 2.用呢d一體液 ... CoolIt 發表於 2010-9-17 00:19
高轉高噪風扇....... 我話WING12PL喎....... 神奇小冰冰 發表於 2010-9-17 00:25
冇人理=.=......... 如果係OK都想買黎玩下...試下玩水..... 神奇小冰冰 發表於 2010-9-16 22:24