回復 9# locheukman
我覺得排可以放上面的話,好過放下面

TOP

回復 10# bb8388

之前係LINKE見到22XX, 呢排好似沒左~應該沒貨...

回復  locheukman
我覺得排可以放上面的話,好過放下面
billyduck 發表於 2010-6-30 03:53


但將來加排的話...只可以裝係機箱外了...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

support!
bravo!

TOP

本帖最後由 lovelykeroro 於 2010-6-30 09:10 編輯

WoW, 終於砌好,好整齊簡約, 恭喜LZ!

TOP

不過個水箱同個水泵條喉好似睇落去掘得好犀利咁既...

TOP

因為最近太忙的關係~上星期已經寄來的水冷KIT要今日先POST到@@~請見諒~今次亦係我第一次玩水冷, 以前覺得水 ...
locheukman 發表於 2010-6-30 01:25



ching 上去LINKE訂野要幾耐到先寄到番來ar? 同埋多唔多現貨ar ? ^^

TOP

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 12:29 編輯
CHING你改左4分喉但係你CPU既寶塔係咪用緊原裝附送果對?果對係3分黎,雖然用4分喉都唔會即時漏水,但係就會鬆 ...
B-52 發表於 2010-6-30 04:56


喔~師兄我都唔知呢~咁我要去BITSXXXXX訂番個3分轉4分先得.....我都想用扣...但係佢2個喉位太近, 好難用扣....2個喉位可唔可以換位置?? 至於BLOCK位~等我訂左喉咀再換番~多謝師兄意見^^

ching 上去LINKE訂野要幾耐到先寄到番來ar? 同埋多唔多現貨ar ? ^^
computerman2 發表於 2010-6-30 11:12


我呢排係LINXX見唔到~應該沒貨了~我訂大約7日就送到~都算快吧XD~我想問下BITSXXXXX訂野又快唔快?

不過個水箱同個水泵條喉好似睇落去掘得好犀利咁既...
computerman2 發表於 2010-6-30 10:11


如果用佢本身條喉就唔得~但我之後再改水道買左新喉果條就OK

TOP

喔~師兄我都唔知呢~咁我要去BITSXXXXX訂番個3分轉4分先得.....我都想用扣...但係佢2個喉位太近, 好難用扣 ...
locheukman 發表於 2010-6-30 12:19



    我之前問過佢話有貨最快可以3曰

TOP

本帖最後由 locheukman 於 2010-6-30 13:20 編輯

回復 19# computerman2

等我快D去訂番個4分寶塔先@@~驚驚地

TOP