個款

睇來好少人中意

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我想睇內部呀

TOP

漏水就大煲
ds9flo 發表於 2010-4-12 22:27



    漏水,就變噴火牛

TOP

漏水就大件事
分分鐘訓街

TOP

本帖最後由 simplekk 於 2010-4-22 01:12 編輯

其實火牛入面主要發熱係d咩? (COVER個熱源)
我諗到樣野, 點解佢唔整返兩個咀出黎, for我地可以自由組裝埋佢黎行哂成套水呢

TOP

都幾盡下... 如果一漏水就爆! 如果條tubing 唔碰到AC=>DC部份, 又無用! 究竟點散熱呢?

TOP

有無80 PLUS嘉先,環保最緊要喔。

TOP

好貴......

TOP

火牛發熱唔係因為線圈咩?
咁都可以水泠?

TOP