pochaccoandxo 當前離線
進階會員
應該比人回收左。。。 gm167maki 發表於 2014-8-18 22:09
TOP
唐賓南紀念中學 當前離線
http://cdn.userbenchmark.com/r
應該比人回收左。。。 gm167maki 發表於 2014-8-18 10:09 PM
umvue 當前離線
咁U呢 pochaccoandxo 發表於 2014-8-18 20:01
兩家都話U壞,所以換左4930K umvue 發表於 2014-8-18 23:17
食左樓主check機費, 零件差價, 仲有粒3930K, 今餐食到飽 唐賓南紀念中學 發表於 2014-8-18 23:13
derrickleung65 當前離線
Hey
中級會員
有俾返粒壞U我 我諗U真係壞左,因為我自己用新的P9X79測過,過唔到CPU燈 ... umvue 發表於 2014-8-18 11:18 PM
你們太過陰謀論了 umvue 發表於 2014-8-18 11:19 PM
你都太唔防人, 開得電腦舖係唔講良心的 唐賓南紀念中學 發表於 2014-8-19 09:14