應該比人回收左。。。
gm167maki 發表於 2014-8-18 22:09



    屍骨無存

TOP

應該比人回收左。。。
gm167maki 發表於 2014-8-18 10:09 PM



食左樓主check機費, 零件差價, 仲有粒3930K, 今餐食到飽

TOP

咁U呢
pochaccoandxo 發表於 2014-8-18 20:01


兩家都話U壞,所以換左4930K

TOP

應該比人回收左。。。
gm167maki 發表於 2014-8-18 22:09


有俾返粒壞U我

我諗U真係壞左,因為我自己用新的P9X79測過,過唔到CPU燈

TOP

兩家都話U壞,所以換左4930K
umvue 發表於 2014-8-18 23:17



   咁有有冇怜番條屍

TOP

食左樓主check機費, 零件差價, 仲有粒3930K, 今餐食到飽
唐賓南紀念中學 發表於 2014-8-18 23:13


你們太過陰謀論了

TOP

食左樓主check機費, 零件差價, 仲有粒3930K, 今餐食到飽
唐賓南紀念中學 發表於 2014-8-18 23:13


TOP

有俾返粒壞U我

我諗U真係壞左,因為我自己用新的P9X79測過,過唔到CPU燈 ...
umvue 發表於 2014-8-18 11:18 PM


無明顯傷痕可以拎上代理度換, 是但搵個藉口, 話用用吓熄機唔著, 幫我睇睇, 佢就會乖乖換比你

TOP

你們太過陰謀論了
umvue 發表於 2014-8-18 11:19 PM



你都太唔防人, 開得電腦舖係唔講良心的

TOP

你都太唔防人, 開得電腦舖係唔講良心的
唐賓南紀念中學 發表於 2014-8-19 09:14


我也明白,但我覺得第二間不像有騙我,因為我未送去時新底板也說CPU有問題

U好像無得保,不是只有三年保嗎?

TOP