問漏左樣最....最.............最......重要ge野

放水點搞
ivanng213 發表於 30/8/2012 02:57



最簡單方法: 喺低位駁個3通, 之後駁
1. 閘制 或
2. 水喉+止水堵頭 或
3. QDC

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

做一個靚放水要成五舊水,我都冇做,5靚ge就有條jj係度fing下fing下
btf_bb 發表於 2012-8-30 13:50



    咁第時放水咪成部機都濕哂

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

做一個靚放水要成五舊水,我都冇做,5靚ge就有條jj係度fing下fing下
btf_bb 發表於 2012-8-30 13:50



    Bp閘制170咋,不過加埋3通同中間駁口要3舊半

TOP

本帖最後由 FeverMike 於 2012-8-30 18:55 編輯

回復 155# ccwtitan

代理人(曾經)有隻閘制under$50的,加個3通,加D XSPC接駁件,全新建造放水囗應該2百蚊左右ok了

P.S. under$50果隻閘制水道窄1點的,但係放水應該冇乜所謂啦

TOP

最後用3通加ball valve
加個對接同plug

TOP

回復 157# ivanng213


已order?

TOP

回復  ivanng213


已order?
FeverMike 發表於 2012-8-30 18:59


下星期攞啦

TOP

下星期攞啦
ivanng213 發表於 30/8/2012 19:00


請問超唔超過$200??

TOP