回復 148# davideminem


    好想快d試下,不過仲未搞掂

TOP

回復 150# mansing


    厚排當然會好少少,但係首先要睇下自已個機箱放唔放得入。其次係易唔易買到,以香港現成可以買到既XSPC RX 系列都已經唔錯喇。不過如果你唔介意比"啲"費去外國網訂,當然仲有其他選擇啦。

TOP

本帖最後由 mansing 於 2012-3-8 02:52 編輯

回復 152# hgcjeffrey


好厚, 應該放唔到, 我又唔想放係外面. XSPC X2O 200 Single Bay Reservoir Pump 水量夠?

幫幫忙睇睇, 如果: Rasa CPU (Acetal) Black + X2O 200 Single Bay Reservoir Pump + EX240 Dual Fan Radiator
真係燒唔起張CPU, 又怕冷頭會生銹. 唔知這樣夠力, 冷, 靜?

TOP

本帖最後由 hgcjeffrey 於 2012-3-8 02:53 編輯

回復 153# mansing

好厚, 應該放唔到, 我又唔想放係外面.

    係呀,仲要預埋風扇,如果薄排XSPC EX系列都OK,不過風扇要用好少少配合囉。
XSPC X2O 200 Single Bay Reservoir Pump 水量夠?

    如果你淨係行CPU加1隻排,隻PUMP係絕對夠力,不過第日如果有機會加野就麻煩D囉(唔夠力佢出黎做咩呢)

TOP

回復 154# hgcjeffrey


有道理, 但驚個水量唔夠。

幫幫忙睇睇, 如果: Rasa CPU (Acetal) Black + X2O 200 Single Bay Reservoir Pump + EX240 Dual Fan Radiator
冷頭會唔會生銹? 唔知這樣夠 冷, 靜?

TOP

本帖最後由 hgcjeffrey 於 2012-3-8 03:13 編輯

回復 155# mansing


    基本上,都係同一種金屬(銅)唔會出現金屬反應,
    但因為始終冇電鍍,用耐左唔多唔少都會有少許氧化(好似CPU HS咁),到時搵牙膏搞下就OK

    至於夠唔夠散就要睇你用咩CPU,會唔會超頻,一般唔係超好勁的話EX 240應該做到溫差唔大於10度。
    而靜唔靜就係要睇你用咩風扇喇,一把好風扇都好重要。暫時大家所認同既冷排風扇皇係GT1850,約$155一把,最大1850RPM 穿透力強,又靜,平少少既 WING12(A-SHOP$120)都OK既,不過風切聲會大少少咁囉。

Scythe GentleTyphoon 1850


GELID Wing 12 120mm UV Case Fan

TOP

回復 156# hgcjeffrey


    好料, 但電鍍又會有咩問題? 我打算用 i7 3930k, 做3D用, 唔超. 我想全部用同一brand 既野.

TOP

本帖最後由 hgcjeffrey 於 2012-3-8 03:34 編輯

回復 157# mansing


    電鍍版會貴些少(但XSPC冇出),
    水冷液要小心D用,唔可以含有銀,其他分別唔大,我個人覺得銀色+透明靚D咁囉

    i7 3930k唔超頻=130w,而一隻ex 360 係1800rpm下可以散到約350w熱量唔超過delta T 10度,
    就當EX240散到200w 都已經足夠。

TOP

回復 158# hgcjeffrey


    其實我鐘意EK 設計多D. EK有無咩一體泵箱介紹?

TOP

本帖最後由 hgcjeffrey 於 2012-3-8 03:35 編輯

回復 159# mansing


    ek冇出,而且又冇薄排,

最細都係咁:

TOP