吹乾攞上代理,十八日後咪又係一張好卡
可愛老坑 發表於 2014-8-15 04:57 PM


有漏水?無有怕!有代理!

TOP

個張咩黎
00140999 發表於 2014-8-15 17:46



    550上650

TOP

回覆  umvue

拆都唔會有人咁蠢唔拎出嚟就拆
w4and14094 發表於 2014-8-15 12:38


什麼意思?我已拆了上面的散熱器,然後才拆在CPU上面的水冷頭
   
跟住才漏水

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

機復活了,但大出血了

先去灣仔電腦城門口的卓X,撿查費150,號稱二三個小時整好,點知三個鐘後都未開始,催佢結果四個鐘的時候話底板,CPU和顯卡都壞晒,我話底板昨天才買,跟住佢又再查,半個鐘後話板無壞.跟住話要換U,但佢個價貴人地220

所以我又上左二樓間GXF,呢間檢查費只是80,零件價和海鮮舫差不多,所以就在這整了.但都要搞四天才整好.總体來說,對呢間都滿意,除了檢查有點慢以外

結果:
H100 -> 14S
3930K -> 4930K
X79 SABERTOOTH -> P9X79
GT520 -> GT730

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

機復活了,但大出血了

先去灣仔電腦城門口的卓X,撿查費150,號稱二三個小時整好,點知三個鐘後都未 ...
umvue 發表於 2014-8-18 11:32


其實如果比人咁樣檢查...同自己買果D新硬件砌番好似冇分別播...

TOP

機復活了,但大出血了

先去灣仔電腦城門口的卓X,撿查費150,號稱二三個小時整好,點知三個鐘後都未 ...
umvue 發表於 2014-8-18 11:32



    真係米王

TOP

機復活了,但大出血了

先去灣仔電腦城門口的卓X,撿查費150,號稱二三個小時整好,點知三個鐘後都未 ...
umvue 發表於 2014-8-18 11:32


點解 CPU 同 底板 可以同顯卡相差咁遠
GT520 ... GT730

TOP

本帖最後由 Turboaftershave 於 2014-8-18 20:55 編輯

一體水根本就系廠家“掠水大陰謀”

P4時代 cpu gpu 一樣可以好熱
但就未必熱得死,最多得閒hang下機,爆下cap

廠家話:睇住你地D風冷一用就10年8年我就吾開胃啦,系時候要發明d野賺返筆
        1)要壽命短
        2)要死時全家富貴(我都富貴埋)
        3)要有gimmick 個個會中毒甘買 (好易裝,個個認知水比風肯定強)

一體水發明好啦,但只有一樣野系成不了事,要有d野推波助瀾:
答案就系熱力
1)cpu gpu 盡可能熱情到爆
2)機箱越小越好,熱力困獸鬥 ( 市場趨勢,itx箱個個求知不得,天助我也)

最終,一體水殺出一條血路。。。

TOP