其實拆塊網出泥拎去比佢照住介係咪最穩陣?
davis19890227 發表於 2012-8-9 16:34



    你度下塊網幾大叫佢介咪得囉,如果要佢鑽埋羅絲窿先帶個網出去啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 141# ccwtitan


    鬥木佬係唔係又玩C47

TOP

回復  FeverMike


    我諗住用積saw幫佢開,點知davis自己有磨雞
btf_bb 發表於 9/8/2012 18:22



水區好有愛呀!

TOP

回復 142# btf_bb


    林師傅,我只係怕煩到你咋,因為我星期日先得閒,怕影響到你做生意啊

TOP

回復  btf_bb


    林師傅,我只係怕煩到你咋,因為我星期日先得閒,怕影響到你做生意啊 ...
davis19890227 發表於 9/8/2012 19:29



你買2支BLUE妹去就OK, 不過等佢斬完先比佢飲

TOP

你塊膠装入定出?
FeverMike 發表於 2012-8-9 17:02



    裝出啊

TOP

你買2支BLUE妹去就OK, 不過等佢斬完先比佢飲
FeverMike 發表於 2012-8-9 19:50



    飲完先䦕工會點嫁

TOP

回復 147# davis19890227


裝出就最好帶個尺寸比膠片舖

TOP

飲完先䦕工會點嫁
davis19890227 發表於 9/8/2012 19:54



我的職業病, 循例叫人操作機械或電動工具前唔好飲酒

你可以試下佢

TOP