回復 140# gn01934130


頂同後掛用幾大既排? 照睇你張圖都係PUMP->BLOCK->排->BLOCK->排->PUMP

TOP

回復  gn01934130


頂同後掛用幾大既排? 照睇你張圖都係PUMP->BLOCK->排->BLOCK->排->PUMP ...
isodummy 發表於 2011-10-20 00:27



頂係240
掛排係360

TOP

回復 142# gn01934130


我睇你都係用CD-ROM位水箱連PUMP, 你得兩隻排, 我會一個LOOP行晒
PUMP->VGA BLOCK->240排->CPU BLOCK->360排->PUMP, 咁應該係最好走喉

TOP

回復  gn01934130


我睇你都係用CD-ROM位水箱連PUMP, 你得兩隻排, 我會一個LOOP行晒
PUMP->VGA BLOCK->24 ...
isodummy 發表於 2011-10-20 09:29



    不能更同意

TOP

回復  gn01934130


我睇你都係用CD-ROM位水箱連PUMP, 你得兩隻排, 我會一個LOOP行晒
PUMP->VGA BLOCK->24 ...
isodummy 發表於 2011-10-20 09:29

係啊@@

TOP

不能更同意
samtch 發表於 2011-10-20 12:38



    C 兄你覺得應該點呢?@@

TOP