isodummy 當前離線
進階會員
終於要升級套水冷 小弟有以下items 要sell Koolance D5 top(不連pump)@HK$200 EK 250 advanced長條水箱(可 ... kimball 發表於 2011-8-21 17:53
TOP
Mildseven7 當前離線
中級會員
請問有冇師兄知呢隻咩水冷水黎..好似幾正咁 maxima1314 發表於 2011-8-21 18:46
maxima1314 當前離線
HKDMC 當前離線
回復 Mildseven7 液體係咪寄唔到來HK HKDMC 發表於 2011-8-21 19:55
回復 Mildseven7 中級會員 可以入交易區啦 HKDMC 發表於 2011-8-21 20:00