回復  apple_100


    要等其他人拎晒D野我先上去收$
應該冇咁快
HKDMC 發表於 2011-8-20 22:19

你天日4點到?

TOP

回復 1470# HKDMC


    OH!~咁即係有排都未得4點又未走得,算,照上A吧

TOP

回復 1471# leungwaiyin


    係咁上下

我pm我電話比你

TOP

回復 1472# apple_100


    Ok 照上A

TOP

回復 1474# HKDMC


    今次記得放埋條2分管上去唔該晒師兄

TOP

我屋企lee邊行雷落雨

TOP

我屋企lee邊行雷落雨
HKDMC 發表於 2011-8-21 12:14

呢邊3X度-,-,係屋熱到出汗

TOP

我有點事

押後到大約1630-1645

TOP

本帖最後由 kimball 於 2011-8-21 18:01 編輯

終於要升級套水冷
小弟有以下items 要sell
Koolance D5 top(不連pump)@HK$200
EK 250 advanced長條水箱(可連Koolance D5 top黎個合體)@HK$200
以上items配件全齊
於linxx購入

TOP


請問有冇師兄知呢隻咩水冷水黎..好似幾正咁

TOP