leungwaiyin 當前離線
中級會員
回復 leungwaiyin 要咁多止水玩咩用架 apple_100 發表於 2011-8-18 20:37
TOP
apple_100 當前離線
進階會員
回復 leungwaiyin 我隻水樽買果陣有跟兩粒,唔洗買但DP到唔係有跟既咩,見EK好似話有跟,其他唔 ... apple_100 發表於 2011-8-18 20:48
Mildseven7 當前離線
我買山寨水樽 leungwaiyin 發表於 2011-8-18 20:49
我有 3 個水樽會放.. 訂緊新既 EK 150 RES 二手 EK 250 RES x2 basic 新 DangerDen Res.. 新 ... Mildseven7 發表於 2011-8-18 20:57
HKDMC 當前離線
EK 150 RES 同EK 250 RES x2 basic 幾銀? leungwaiyin 發表於 2011-8-18 21:00