回復  leungwaiyin


    要咁多止水玩咩用架
apple_100 發表於 2011-8-18 20:37


顯卡2粒,水樽2-3粒,買多唔好買少

TOP

回復 1391# leungwaiyin


    我隻水樽買果陣有跟兩粒,唔洗買但DP到唔係有跟既咩,見EK好似話有跟,其他唔知

TOP

回復  leungwaiyin


    我隻水樽買果陣有跟兩粒,唔洗買但DP到唔係有跟既咩,見EK好似話有跟,其他唔 ...
apple_100 發表於 2011-8-18 20:48

我買山寨水樽

TOP

回復 1393# leungwaiyin


    我都係係ONE PIECE到買IECXXXX水樽姐

TOP

我買山寨水樽
leungwaiyin 發表於 2011-8-18 20:49


我有 3 個水樽會放.. 訂緊新既

EK 150 RES  二手
EK 250 RES x2 basic  新
DangerDen Res..   新

TOP

我有 3 個水樽會放.. 訂緊新既

EK 150 RES  二手
EK 250 RES x2 basic  新
DangerDen Res..   新 ...
Mildseven7 發表於 2011-8-18 20:57

EK 150 RES 同EK 250 RES x2 basic  幾銀?

TOP

我有 3 個水樽會放.. 訂緊新既

EK 150 RES  二手
EK 250 RES x2 basic  新
DangerDen Res..   新 ...
Mildseven7 發表於 2011-8-18 20:57



    EK 250 RES x2 basic  新
DangerDen Res..   新

PM我知

TOP

本帖最後由 Mildseven7 於 2011-8-18 21:18 編輯
EK 150 RES 同EK 250 RES x2 basic  幾銀?
leungwaiyin 發表於 2011-8-18 21:00


220
290
320

TOP

回復 1390# HKDMC


    海X王水冷完成

明天發貨

TOP

回復 1399# HKDMC


    再上A?

TOP