我又有條3分黑喉之前諗住咁用
FeverMike 發表於 2013-6-25 00:06



    我見外國D人用啞黑色軟膠喉好鬼令仔

TOP

回復  royho


   


hangck 同我都有呢隻在手準備用
FeverMike 發表於 2013-6-25 00:02


That means u still recommend PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT?

TOP

That means u still recommend PrimoChill PrimoFlex Advanced LRT?
royho 發表於 25/6/2013 00:18



   

嗰隻紅夠sharp

TOP

我見外國D人用啞黑色軟膠喉好鬼令仔
chris05 發表於 25/6/2013 00:17



   
用1/2"寶塔加7/16"喉

TOP

我買左UV紅加銀色FITTING...冇諗過顏色配唔配呢個問題添...

TOP

哇。。。好厚。。。

TOP

我買左UV紅加銀色FITTING...冇諗過顏色配唔配呢個問題添...
fatdumm 發表於 25/6/2013 00:31



   

淨要效能就唔洗諗配色,不過唔洗擔心,銀&黑都易襯色

TOP

淨要效能就唔洗諗配色,不過唔洗擔心,銀&黑都易襯色
FeverMike 發表於 2013-6-25 00:39


水喉平可以換...FITTING開頭有諗過要黑色,不過我驚用鉗會花所以都喺銀算~
希望快D到啦,如果禮拜六到就FIT晒,有三日假慢慢玩~

TOP

水喉平可以換...FITTING開頭有諗過要黑色,不過我驚用鉗會花所以都喺銀算~
希望快D到啦,如果禮拜六到就FIT ...
fatdumm 發表於 25/6/2013 00:43



   

yeah

TOP

回復 138# fatdumm


    我上水從未用過鉗,一味用手。。。

TOP