加多個排幾舊,fullblock預一仟,快擰四粒兩舊,二仟有找
btf_bb 發表於 2012-8-29 13:01



    唔上full block 啦
560用平野得啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實點分幾多分喉??

我而家用4分厚喉
咁我用第時想用薄喉得唔得?

TOP

其實點分幾多分喉??

我而家用4分厚喉
咁我用第時想用薄喉得唔得?
ivanng213 發表於 2012-8-29 15:06



    我用三分厚喉的

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實點分幾多分喉??

我而家用4分厚喉
咁我用第時想用薄喉得唔得?
ivanng213 發表於 2012-8-29 15:06



    4分係內徑,用左厚轉唔番薄
不過厚無咀易摺喉

TOP

4分厚喉係13MM內19MM外
4分薄係13MM內16MM外

TOP

又學到野

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP