leungwaiyin 當前離線
中級會員
回復 leungwaiyin 哦你塊板冇影像OUTPUT咩? apple_100 發表於 2011-8-17 22:43
TOP
apple_100 當前離線
進階會員
HKDMC 當前離線
回復 leungwaiyin OH...我用緊閂核890GX 人開核我閂核,咁先夠特別 apple_100 發表於 2011-8-17 22:46
HKDMC 發表於 2011-8-17 23:00