回復 1306# apple_100


    橙色同黃色對決中

兩個只能活一個

TOP

回復  leungwaiyin


    A記的,幫唔到你N記得250,,,混血兒中
apple_100 發表於 2011-8-17 22:30

是但啦,我刪左個DRIVER咪得囉,如果唔係個有排都味上得水-_-

TOP

回復 1312# leungwaiyin


    點解可以是但既,唔係要N記既560TI咩:funk:

TOP

回復  apple_100


    橙色同黃色對決中

兩個只能活一個
HKDMC 發表於 2011-8-17 22:34


但淺色野好易污糟

TOP

回復 1311# HKDMC


    有冇得兩隻色各買一半,一行橙一行黃

TOP

回復  leungwaiyin


    點解可以是但既,唔係要N記既560TI咩
apple_100 發表於 2011-8-17 22:36

我張顯卡要成張寄俾人造-_-,甘咪要借顯卡用住先囉

TOP

回復 1314# Summer


   唔用時 我有野遮住

TOP

回復 1316# leungwaiyin


    哦你塊板冇影像OUTPUT咩?

TOP

回復 1315# apple_100


    可以的話   我每種色都要D

TOP

回復 1317# HKDMC


    家下我隻羅記都日日掃一掃先用,開FAN好多塵,而且係發光KEYBOARD,唔掃我怕遲下冇光

TOP