本帖最後由 davideminem 於 2012-2-28 16:46 編輯
回復  melody20541


    星期三
    因為改水道,所以又要補D野
hgcjeffrey 發表於 2012-2-28 15:55



    不過搵尼搵去都搵唔到佢果隻原廠界碟

TOP

回復 121# davideminem


    香港代理冇入....要去amazon或姐ebay先有

TOP

回復 121# davideminem


    我用鴨記o個D都界到,不過要停留係1個位,用摩擦力燒紅左塊界片就界得入。
    不過枝野都會熱左= =

TOP

本帖最後由 melody20541 於 2012-2-29 23:23 編輯

回復 123# hgcjeffrey

其實好多磨機 買D好D既碟 都好爽 你支野到底有咩好處?
我開工 用開D普通磨機 你D位 全部都得不過要手定同危險D
仲有近低版位有件架生可以開拎D

TOP

回復 124# melody20541


    其實就係細枝囉 有D位磨機入唔到,佢肯定入到。

    小弟首次金工作品,工具完全唔熟,唔好見怪。
    o個個位火牛會遮住,所以由佢樣衰

TOP

回復  melody20541


    其實就係細枝囉 有D位磨機入唔到,佢肯定入到。

    小弟首次金工作品, ...
hgcjeffrey 發表於 2012-3-3 17:15

已經好靚啦 我就冇咁好心機改
日日開工都對往D架生 放假真係唔想對往

TOP

回復 4# hgcjeffrey


    好靚....我就說..XSPC 的EX 出廠做得很好..基本沒有雜質的..

TOP

回復 127# samtch


    係,最勁係airplex revolution 420,d水藍色架。
    Phobya XTREME 200就好多鐵碎

TOP

回復 128# hgcjeffrey

我之前還有想過...XSPC的會不會不是銅...是夠的東西

TOP

5/3更新

TOP