apple_100 當前離線
進階會員
TOP
leungwaiyin 當前離線
中級會員
回復 leungwaiyin 我都有粒係佢到買既止水,幾好扭,但係中間有窿果隻,又玩DIY ... apple_100 發表於 2011-8-16 22:33
kimball 當前離線
370算好囉BO-.- 唔通你要換呢個 leungwaiyin 發表於 2011-8-16 22:08
呢隻效能會唔會好得過"新版" EK supreme HF Full Nickel? kimball 發表於 2011-8-16 22:40
回復 leungwaiyin 我隻MOS仲誇LA...1個月都黎緊LA,仲未整好但叫佢特別加工既呢又快快咁整好 ... apple_100 發表於 2011-8-16 22:46
回復 leungwaiyin 咁都得...咁師兄有冇俾呀,你隻GPU BLOCK apple_100 發表於 2011-8-16 22:51
siu1014 當前離線
初級會員
Mildseven7 當前離線
對我無用.. 一係就真係比心機去做過張台好過.. E+ 1XSSD 6X3.5" 3X2.5"10000RPM 我想加HDD 4X2TB. 咁大個CASE..好似無咩用..左地方之魚..係唔係都係要MOD. 不魚自己整張台.. mclarenfung 發表於 2011-8-16 21:50