回復  FeverMike

Caselabs...黑鬼你真會毒人呢
ok041094 發表於 17/11/2013 16:52



仲有好多未出

TOP

回復  wonghoyat


    一係900D, 一係TJ11,一係Caselabs
FeverMike 發表於 2013-11-17 16:39

當然CASELABS

TOP

回復  wonghoyat


    一係900D, 一係TJ11,一係Caselabs
FeverMike 發表於 2013-11-17 16:39


900D/D600/CASELAB...三揀一

TOP

當然CASELABS
hangck 發表於 17/11/2013 18:04



   依家D師兄唔知你“身份”

TOP

依家D師兄唔知你“身份”
FeverMike 發表於 2013-11-17 18:36



    果位係咩隱世高人?

TOP

回復  kimlam666
同亞加力硬管分別好大,主要是不會因為水壓過大而出現裂痕/爆裂(因為用硬膠管好容易出現的 ...
ok041094 發表於 17/11/2013 08:54



    老老實實D5可以有幾大水壓,係爆都係其他原因多,如人為
你知唔知政府街喉,好多都用膠架....不過唔係呢D膠JA

TOP

依家D師兄唔知你“身份”
FeverMike 發表於 2013-11-17 18:36


知我係邊個冇用
識***叔先有用

TOP

知我係邊個冇用
識***叔先有用
hangck 發表於 2013-11-17 22:09


識佢銀包冇錢剩

TOP

識佢銀包冇錢剩
可愛老坑 發表於 2013-11-17 23:09


佢值頭係水區大毒王

TOP

回復 119# hangck

第二就係你

TOP