update at 4#
可愛老坑 發表於 2013-11-6 13:16



    好整齊呀,真心

TOP

本帖最後由 raymond1688 於 2013-11-11 09:08 編輯

之前食曬,要去士多買過花生

TOP

仲掛住爆頭唔收口

TOP

好勁.........留名學野

TOP

好利害呢 @@ 下次我試玩硬管要請教下先 ^^

TOP

好利害呢 @@ 下次我試玩硬管要請教下先 ^^
chris05 發表於 2013-11-12 01:02


驚你5肯玩就真

TOP

哈~ 大家都A70玩水玩家喎
不過ching整得勁好多

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

驚你5肯玩就真
可愛老坑 發表於 2013-11-15 17:00


請問用"亞克力膠管" 是否同 "軟管" 都是用同一種快擰?
Ching, 在你的聯力A70水冷, 是否用"亞克力膠管"?

TOP

請問用"亞克力膠管" 是否同 "軟管" 都是用同一種快擰?
Ching, 在你的聯力A70水冷, 是否用"亞克力膠管"? ...
hpdeskjet3325 發表於 2013-12-22 02:08


請問用"亞克力膠管" 是否同 "軟管" 都是用同一種快擰?唔喺
Ching, 在你的聯力A70水冷, 是否用"亞克力膠管"?喺

TOP