提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有無ching要搭單
今晚落pcs
500aaks 發表於 2012-8-28 23:36



    ching pcs係咩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 111# 500aaks


    我有啊...好多野..打俾我...

TOP

回復  500aaks


    我有啊...好多野..打俾我...
samtch 發表於 2012-8-28 23:59



    3叔入貨

TOP

回復  500aaks


    我有啊...好多野..打俾我...
samtch 發表於 2012-8-28 23:59



    3叔發功

TOP

4.2G就planA冇問題,去馬la!深之都5知仲有冇現貨,自己check下。
我會建議風扇吹排再出機箱。
我都 ...
btf_bb 發表於 2012-8-28 17:59


扮新手....直插那裡先

TOP

有無ching要搭單
今晚落pcs
500aaks 發表於 2012-8-28 23:36



    我兩條 2 條 30cm UV flexlight, 1盒 Masterkleer UV 橙喉..落左咪呢??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 119# 500aaks


    等我啊帥哥.....

TOP