提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 111# btf_bb


    咁咪又要諗過啲喉點走??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果我真係想玩2LOOP...點樣先可以D喉冇咁打結?因為我想有兩隻色既水.... ...
davis19890227 發表於 2012-8-17 02:48


http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 1916&highlight=
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... 7064&highlight=
小弟早之行兩條loop走法
紅色係比cpu+底版~用一個black ice 240薄排+一個black ice 120SR1

綠色係比VGA ~用兩個xspc 240厚排

只有分開上下喉路先唔會打結

TOP

小弟早之行兩條loop走法
紅色係比cpu+底版~用一個black ice 240薄排+一個black ice 120SR1

綠色係比VG ...
kw223 發表於 2012-9-1 09:33



    CHING..多謝你既分享

TOP

又一中毒

TOP

回復 116# ming_y0224


你嗎?

TOP

回復 116# ming_y0224


    你中了嗎??
有計劃不妨拎出泥大家研究下

TOP

回復 118# davis19890227

你要上圖先可以吸引一下

TOP

回復  davis19890227

你要上圖先可以吸引一下
FeverMike 發表於 2012-9-2 19:21



    上什麼圖先

TOP