回復 108# i_djinn


    Ching我用緊兩支UV的

TOP

回復  i_djinn


    Ching我用緊兩支UV的
davis19890227 發表於 2012-8-7 22:56



   雖然我都係用兩條 uv flexlight..但都無你咁暗. 不過都係無料來.

TOP

回復 112# i_djinn


    我都想知點先可以勁啲,會唔會冷頭太光?

TOP

回復  i_djinn


    我都想知點先可以勁啲,會唔會冷頭太光?
davis19890227 發表於 2012-8-8 00:19



    我都係第一次用UV 燈...但無唔知點解無乜料來, 紅色既燈就好鬼光.

TOP

回復 71# btf_bb


    Ching小弟打D3而家張560se都夠照

TOP

回復  btf_bb


    Ching小弟打D3而家張560se都夠照
davis19890227 發表於 2012-8-8 00:23



    D3 ? 560se 玩住先...
出年年中再來GK110

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 davis19890227 於 2012-8-8 00:56 編輯

回復 116# i_djinn

TOP

回復 117# btf_bb


    下個月先吧,一闊三大啊,我想搞左塊側板先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP