回復 1156# leungwaiyin


    得lee間有

TOP

9月1號出糧日會放EK 水箱同Koolance D5 top(不連D5 pump)
預計水箱@HK$200
Koolance D5 top(不連D5 pump)@ ...
kimball 發表於 2011-8-16 00:00



    出糧仲要賣身家

TOP

9月1號出糧日會放EK 水箱同Koolance D5 top(不連D5 pump)
預計水箱@HK$200
Koolance D5 top(不連D5 pump)@ ...
kimball 發表於 2011-8-16 00:00

亨利改版DDC路過--

TOP

出糧仲要賣身家
apple_100 發表於 2011-8-16 00:01

係啊,出得好少

TOP

回復 1161# HKDMC


    小心太貴佢(海賊王水冷)果邊唔幫你接貨

TOP

回復 1159# apple_100

買lee隻算la~~~~

TOP

回復  leungwaiyin
HKDMC 發表於 2011-8-16 00:00

静电容量同PBT有咩分咀別?(<你條毒友)

TOP

回復 1160# kimball


    http://www.performance-pcs.com/c ... p;products_id=26481

Koolance D5 top????



EK 水箱 is

TOP

聽日再睇下有咩買先:sleepy:

TOP

9月1號出糧日會放EK 水箱同Koolance D5 top(不連D5 pump)
預計水箱@HK$200
Koolance D5 top(不連D5 pump)@ ...
kimball 發表於 2011-8-16 00:00

小心佢個180度接頭:funk:

TOP