今晚吹水速度驚人
HKDMC 發表於 2011-8-15 23:51

呢日吹吹下,禁禁下,甘就冇左350蚊,不過甘,真係抵到爛,KIMBALL兄幾時再黎料

TOP

回復 1151# leungwaiyin


    下次不如我先

TOP

回復  leungwaiyin


    近排入過一次淘點    入HK500 = RMB400   貴到XX


而家我對1.2 ...
HKDMC 發表於 2011-8-15 23:26



    係呢,師兄又幾時開淘寶團呀?定係我開找你代付?

TOP

回復  leungwaiyin


    下次不如我先
HKDMC 發表於 2011-8-15 23:54

你想我破產,雖然D野係正,我諗好快有人食你D排,不過唔係我

TOP

回復 1154# leungwaiyin


    我都想快   要$$買cap

TOP

回復  leungwaiyin


    我都想快   要$$買cap
HKDMC 發表於 2011-8-15 23:57

唔買彩虹CAP?

TOP

回復 1153# apple_100


我開都得   還惦我要入$$買keycap

TOP

好想買CHERRY 3494,BUT無錢

TOP

回復 1157# HKDMC


    開始發作囉喎,師兄之前講果隻6隻FAN(?)既排呢

TOP

呢日吹吹下,禁禁下,甘就冇左350蚊,不過甘,真係抵到爛,KIMBALL兄幾時再黎料 ...
leungwaiyin 發表於 2011-8-15 23:53

9月1號出糧日會放EK 水箱同Koolance D5 top(不連D5 pump)
預計水箱@HK$200
Koolance D5 top(不連D5 pump)@HK$200
有興趣可預留
因為我想買呢隻野
http://linkecomputer.com/products/1012256/RP-452X2/Koolance/
放2隻360冷排係底係雙水路

TOP