回復 1096# leungwaiyin


    $350抵到爛

TOP

我都準備係海X王買野
HKDMC 發表於 2011-8-15 23:08

正BO,係就快手

TOP

回復 1097# leungwaiyin


    我試下睇下佢幫唔幫收貨先,唔得既話就冇計

TOP

回復  leungwaiyin


    我試下睇下佢幫唔幫收貨先,唔得既話就冇計
apple_100 發表於 2011-8-15 23:09


THX

TOP

回復 1100# leungwaiyin


    CWPP大師兄的錯

TOP

回復  leungwaiyin


    $350抵到爛
HKDMC 發表於 2011-8-15 23:09


我又多個基友,俾佢知我諗咩

TOP

回復 1106# leungwaiyin


    基友 = GXY  

TOP

kimball兄真係太屈機,俾佢知我諗咩

TOP

回復 1103# apple_100


    佢幫唔幫收貨  ????????    who??

TOP

回復  leungwaiyin


    基友 = GXY
HKDMC 發表於 2011-8-15 23:11

TOP