有得救, 點會冇, 只係一般末期前夕症狀
double解藥比較有效, cf在所難免 ...
franky7080 發表於 2016-11-7 20:00



    你的解藥應該不會係以毒攻毒掛⋯⋯

TOP

你的解藥應該不會係以毒攻毒掛⋯⋯
pasupasu105 發表於 2016-11-7 20:04

解毒毒藥

回覆 92# franky7080

硬管整齊好多,
ITX黎講真係超大隻
師兄隻藍水係?
新手想問下點解水樽要留咁多位?

TOP

大作?大劣作就有
自問手工技能點數連初級都未有
又唔知幾時先收齊晒d野
抵抗力又薄弱, ...
pasupasu105 發表於 2016-11-7 19:12
哈......收到未呢?

TOP

回覆 103# chris05


    無咪上TB搵
今次我好有衝勁
你講果個480冷頭好似變反58X....

TOP

本帖最後由 franky7080 於 2016-11-25 23:32 編輯

亮燈

TOP

你的解藥應該不會係以毒攻毒掛⋯⋯
pasupasu105 發表於 2016-11-7 20:04


解毒毒藥 x2

TOP

解毒毒藥

回覆  franky7080

硬管整齊好多,
ITX黎講真係超大隻
師兄隻藍水係?
新手想問下點解 ...
shimanong 發表於 2016-11-7 20:58


https://www.ekwb.com/shop/ek-eko ... e-concentrate-100ml
我呢隻係itx巨B
本身入淨1cm, 呢兩日排完泡未入番, 不過唔底過條導管冇問題

TOP

亮燈
franky7080 發表於 2016-11-7 23:12

我呢隻係itx巨B
本身入淨1cm, 呢兩日排完泡未入番, 不過唔底過條導管冇問題 ...
franky7080 發表於 2016-11-7 23:21


著左燈隻藍色靚過未著燈

TOP

著左燈隻藍色靚過未著燈
shimanong 發表於 2016-11-7 23:30


都係
有日光分別唔大, 夜晚好明顯, #105第一幅圖好清楚睇到

TOP

好令仔, goodjob.....x2

TOP