pasupasu105 當前離線
http://i.imgur.com/WjCdJfT.jpg
進階會員
有得救, 點會冇, 只係一般末期前夕症狀 double解藥比較有效, cf在所難免 ... franky7080 發表於 2016-11-7 20:00
TOP
shimanong 當前離線
你的解藥應該不會係以毒攻毒掛⋯⋯ pasupasu105 發表於 2016-11-7 20:04
chris05 當前離線
大作?大劣作就有 自問手工技能點數連初級都未有 又唔知幾時先收齊晒d野 抵抗力又薄弱, ... pasupasu105 發表於 2016-11-7 19:12
franky7080 當前離線
中級會員
解毒毒藥 回覆 franky7080 硬管整齊好多, ITX黎講真係超大隻 師兄隻藍水係? 新手想問下點解 ... shimanong 發表於 2016-11-7 20:58
亮燈 franky7080 發表於 2016-11-7 23:12
我呢隻係itx巨B 本身入淨1cm, 呢兩日排完泡未入番, 不過唔底過條導管冇問題 ... franky7080 發表於 2016-11-7 23:21
著左燈隻藍色靚過未著燈 shimanong 發表於 2016-11-7 23:30
可愛老坑 當前離線