回復 99# ken125111


   

TOP

回復 100# ken125111


    係為水冷而整 冇CDROM
上420前360下120

TOP

回復 91# btf_bb

林師傅,我都做過水電冷氣,但我d手工真係

TOP

回復 103# gogogomp5

hihihi mp5大大,因為我多年前被發現手殘,所以未做過水電冷氣, 好彩有個同鄉幫我整D我想要嘅嘢咋

TOP

回復 103# gogogomp5


    神人几時更新你部機

TOP

回復 105# yaocc0456


    你睇我icon就知我有幾尊敬你啦

TOP

回復 104# FeverMike

我都聽聞過,你同鄉好似係做水喉,玩得一手好硬膠

TOP

回復 107# gogogomp5


    佢同鄉幾時變佐硬膠水喉

TOP

回復 106# gogogomp5


    連你都反我

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP