我淨係paypal果皮幾佢唔知咋XD
ccwtitan 發表於 2012-8-28 23:10


原來係高手....

TOP

回復  ccwtitan


    我女人知我用嘅全部價錢
HKDMC 發表於 28/8/2012 23:00



我女人完全唔知我用過錢  

TOP

原來係高手....
melody20541 發表於 2012-8-28 23:17



    高就唔會俾佢話我2萬幾買部電腦成日整啦XD

TOP

毒我都冇用
冇$$$

TOP

我女人完全唔知我用過錢
FeverMike 發表於 2012-8-28 23:18



    米皇之皇名不虛傳,啲錢多到用左都唔覺XD

TOP

回復 105# ccwtitan


係就好啦...

TOP

毒我都冇用
冇$$$
ivanng213 發表於 2012-8-28 23:21



    毒毒下就有錢拎出黎架喇XD

TOP

毒毒下就有錢拎出黎架喇XD
ccwtitan 發表於 2012-8-28 23:26



    有就換左卡

TOP

原來咁多位都是高手

TOP

有就換左卡
ivanng213 發表於 2012-8-28 23:27



    我都拎左2張690黎上水,自己用張670T.T
玩水好毒架XD

TOP