一定叫佢回水......都冇....等左成個月
siumanlung 發表於 2012-2-20 22:40



    我實眼見中央田訂既到令左貨啦, 係唔係佢流左你單啊

TOP

本帖最後由 siumanlung 於 2012-2-21 03:04 編輯
我實眼見中央田訂既到令左貨啦, 係唔係佢流左你單啊
davideminem 發表於 2012-2-20 22:55


有冇流就唔知.....我見到中央田...果到有現貨買....

25-27號....順手買埋SSD 玩埋RAID 0

TOP

謝謝分亨啦

TOP

你MOVE左個HD位仲放唔放到張7970呀?

TOP

回復 104# kira2006


   咁就梗係唔會咁出啦,夠放隻200排就OK

TOP

29-1-2012
又已經十一點幾....
又比人俄:整咁耐整咩o者,整得咁辛苦,買過好過啦...煩

待續

hgcjeffrey 發表於 2012-1-12 07:51



    DIY 既樂趣

TOP

DREMEL 4000 好用啊....我都忍唔住買左把
不過佢自己生產既界片就要訂

TOP

回復 3# hgcjeffrey

包線教學吖唔該!!  

TOP

期待Ching 上水完成

TOP

回復 108# FeverMike


    遲下出

TOP