回復 1040# leungwaiyin


    三分薄鎖咀係咪ok?

TOP

回復  leungwaiyin


    三分薄鎖咀係咪ok?
HKDMC 發表於 2011-8-13 22:37

有無厚?

TOP

回復 1042# leungwaiyin


    無.......

我本身用4分厚

TOP

回復  leungwaiyin


    無.......

我本身用4分厚
HKDMC 發表於 2011-8-13 22:42

45度果D呢--

TOP

回復 1042# leungwaiyin


    全新UV綠三分厚喉!

1105061338e56a8a3b261590a4.jpg (116.42 KB)

1105061338e56a8a3b261590a4.jpg

TOP

回復  leungwaiyin


    全新UV綠三分厚喉!
ken125111 發表於 2011-8-13 22:44

關我咩事--

TOP

回復 1044# leungwaiyin


    你要用過既定全新

要幾多粒

TOP

回復  leungwaiyin


    你要用過既定全新

要幾多粒
HKDMC 發表於 2011-8-13 22:45

3分寶塔要13粒,45度要4,5粒到,90度要2粒左右

TOP

回復  leungwaiyin


    全新UV綠三分厚喉!
ken125111 發表於 2011-8-13 22:44


仲有師兄你應該有好多私伙野BO

TOP

回復 1048# leungwaiyin


    45度兩粒全新
90度兩粒全新

3分射咀我無

TOP