tc3335 當前離線
進階會員
BP 那隻都是UV 來?? 我見寫住冷光的. i_djinn 發表於 2012-8-13 20:19
TOP
i_djinn 當前離線
特級會員
香港個網無show既呢, 要上Taobao到睇,不過好似香港BP都可以幫你訂 tc3335 發表於 2012-8-13 20:27
灣仔買的變換係是不是一開二 還是一開一呢?? i_djinn 發表於 2012-8-13 20:32
298係一條only~30cm長 無記錯賣40~50蚊 tc3335 發表於 2012-8-13 20:37
那變換器是一出, 還是二出呢? i_djinn 發表於 2012-8-13 20:38
得一個頭~~ 不過298個人同我講用條1分2,拖2個無問題~~ 你可以問問佢先~~ ... tc3335 發表於 2012-8-13 20:47
咁BP 好似好些..唔使又加線咁麻煩.. i_djinn 發表於 2012-8-13 20:48
你去返交流區問下其他師兄如何~~ 我現在都拆左無用啦~ LED薄d慳位d~易就位啊~易d隱藏~ ... tc3335 發表於 2012-8-13 20:51
最麻煩 LED 唔係4散...照耀幅度無咁大.. i_djinn 發表於 2012-8-13 20:53
LED係贏功耗同易就位啦~~ 如果係用SMD LED燈珠就好好多~不過佢又無出UV tc3335 發表於 2012-8-13 21:00