BP 那隻都是UV 來?? 我見寫住冷光的.
i_djinn 發表於 2012-8-13 20:19


香港個網無show既呢,
要上Taobao到睇,不過好似香港BP都可以幫你訂
http://item.taobao.com/item.htm?id=18795540623&

TOP

香港個網無show既呢,
要上Taobao到睇,不過好似香港BP都可以幫你訂
tc3335 發表於 2012-8-13 20:27


灣仔買的變換係是不是一開二
還是一開一呢??

TOP

灣仔買的變換係是不是一開二
還是一開一呢??
i_djinn 發表於 2012-8-13 20:32


298係一條only~30cm長 無記錯賣40~50蚊

TOP

298係一條only~30cm長 無記錯賣40~50蚊
tc3335 發表於 2012-8-13 20:37



那變換器是一出, 還是二出呢?

TOP

那變換器是一出, 還是二出呢?
i_djinn 發表於 2012-8-13 20:38


得一個頭~~
不過298個人同我講用條1分2,拖2個無問題~~
你可以問問佢先~~

TOP

得一個頭~~
不過298個人同我講用條1分2,拖2個無問題~~
你可以問問佢先~~ ...
tc3335 發表於 2012-8-13 20:47



    咁BP 好似好些..唔使又加線咁麻煩..

TOP

咁BP 好似好些..唔使又加線咁麻煩..
i_djinn 發表於 2012-8-13 20:48


你去返交流區問下其他師兄如何~~
我現在都拆左無用啦~
LED薄d慳位d~易就位啊~易d隱藏~

TOP

本帖最後由 i_djinn 於 2012-8-13 20:54 編輯
你去返交流區問下其他師兄如何~~
我現在都拆左無用啦~
LED薄d慳位d~易就位啊~易d隱藏~ ...
tc3335 發表於 2012-8-13 20:51



    最麻煩 LED 唔係4散...照耀幅度無咁大..
如led 要經過一個角時, 逼住得一個方向..

TOP

最麻煩 LED 唔係4散...照耀幅度無咁大..
i_djinn 發表於 2012-8-13 20:53


LED係贏功耗同易就位啦~~
如果係用SMD LED燈珠就好好多~不過佢又無出UV

TOP

LED係贏功耗同易就位啦~~
如果係用SMD LED燈珠就好好多~不過佢又無出UV
tc3335 發表於 2012-8-13 21:00



    好thx...等我再唸唸先..

TOP