sa31010 當前離線
初級會員
等到泵唔轉才可以拆?←咁都問得出 我真係推薦買廠機比較好 jacky1d01 發表於 2014-8-12 16:41
TOP
pochaccoandxo 當前離線
進階會員
可愛老坑 當前離線
睇來樓主係一個米王,好神勇 pochaccoandxo 發表於 2014-8-13 08:49
00140999 當前離線
中級會員
杰哥你都5差,想换be就撞彎針腳 可愛老坑 發表於 2014-8-13 11:13
msc76ju3 當前離線
gm167maki 當前離線
平時都係睇下D米王上水過癮 自己都唔敢上 專登睇晒10頁 只能夠同樓主講 唔好玩水啦 零意識既另類米王 ... msc76ju3 發表於 2014-8-13 12:50 PM
woxcgd 當前離線
小弟用左差不多2年一體水(H100)。 按4年期黎講,師兄們都會選擇返上自組水嗎? 諗緊如果唔換水冷,都唔知換 ... woxcgd 發表於 2014-8-13 18:45
derrickleung65 當前離線
Hey