等到泵唔轉才可以拆?←咁都問得出
我真係推薦買廠機比較好
jacky1d01 發表於 2014-8-12 16:41



    佢想插住電 折野掛...... 強 .....

TOP

睇來樓主係一個米王,好神勇

TOP

睇來樓主係一個米王,好神勇
pochaccoandxo 發表於 2014-8-13 08:49


杰哥你都5差,想换be就撞彎針腳

TOP

杰哥你都5差,想换be就撞彎針腳
可愛老坑 發表於 2014-8-13 11:13



    撞彎針腳

TOP

平時都係睇下D米王上水過癮 自己都唔敢上
專登睇晒10頁 只能夠同樓主講 唔好玩水啦
零意識既另類米王

TOP

平時都係睇下D米王上水過癮 自己都唔敢上
專登睇晒10頁 只能夠同樓主講 唔好玩水啦
零意識既另類米王 ...
msc76ju3 發表於 2014-8-13 12:50 PM


愛拼才會嬴...
  師兄只要拼多幾次,你實得架

TOP

杰哥你都5差,想换be就撞彎針腳
可愛老坑 發表於 2014-8-13 11:13



    唔好提啦

TOP

小弟用左差不多2年一體水(H100)。
按4年期黎講,師兄們都會選擇返上自組水嗎?

諗緊如果唔換水冷,都唔知換返邊隻風冷先涼
(雖然其實唔太熱

TOP

小弟用左差不多2年一體水(H100)。
按4年期黎講,師兄們都會選擇返上自組水嗎?

諗緊如果唔換水冷,都唔知換 ...
woxcgd 發表於 2014-8-13 18:45



    玩開好難返轉頭

TOP

小弟用左差不多2年一體水(H100)。
按4年期黎講,師兄們都會選擇返上自組水嗎?

諗緊如果唔換水冷,都唔知換 ...
woxcgd 發表於 2014-8-13 18:45

有米既咪玩自組水lol
因為最平既一set自組水組件都要千五到(未計機箱)(唔好同我講bykski
要高級d既4~5千都係濕濕碎
認真玩既話通常都係米皇
因為分分鐘貴過要上水嗰部機幾倍
但唔使400就可以買到隻唔錯既一體水
所以冇錢既唔好玩
因為一但中毒就冇人幫到你


毒下你先
https://www.flickr.com/photos/cwpp/collections/72157620593514225/

由我嘅 Xperia ZR 發出

TOP