可能落到去佢會叫你幫佢洗block,唔洗洗碗呢XDD
ccwtitan 發表於 2012-8-20 13:45


整爛左咪要洗埋碗囉

TOP


要在機箱下方上個240排,
中間o個個HDD架就咁拆...冇問題啦..
但係另外o個個就....
如果我將現有既hdd裝到最高o個兩格,多左o個d cut左佢...可行ma?

TOP

要在機箱下方上個240排,
中間o個個HDD架就咁拆...冇問題啦..
但係另外o個個就....
如果我將現有既hdd裝到 ...
davis19890227 發表於 2012-8-22 23:56

HDD 點裝都得既....有好多方法
先諗好左下面個240先啦

TOP

回復 92# davis19890227


你果5格5.25"bay用緊D乜?

TOP

回復  davis19890227


你果5格5.25"bay用緊D乜?
FeverMike 發表於 2012-8-23 00:46


應該放左好多甜片

TOP

應該放左好多甜片
melody20541 發表於 23/8/2012 00:49



你又知?

TOP

你又知?
FeverMike 發表於 2012-8-23 00:53


我......估架咋

TOP

其實是可以裝o係5.25位...
但係如果裝左,我要加dvd rom就煩...

TOP

回復 97# melody20541


    咁都比你估到

TOP

回復 94# FeverMike


5.25位而家只有一個dvd rom...
泥緊會加風控,一個水箱,如果我咩都唔加其實是岩岩好的..

TOP