可以的唔超嘅話360+240都冇咩問題,當然CPU超少少都冇問題啦

呢個圖得啦
5.25係2個DVD位 ...
leungwaiyin 發表於 2011-10-13 20:37



Good!!!
我宜家個list係
未命名4.png

C兄可唔可以幫我睇睇運費係幾多@@?

我360放係機頂for GPU?
240機背for CPU

定係好似張圖咁既setting?

TOP

回復 91# gn01934130


    PREFORMANCE PCS 好似唔送水冷液

TOP

回復  gn01934130


    PREFORMANCE PCS 好似唔送水冷液
samtch 發表於 2011-10-13 20:46


我個list 尾4果支係唔係黎架?

TOP

回復 93# gn01934130


    你可以訂...但好似話送唔到..因為上唔到飛機..

TOP

回復  gn01934130


    你可以訂...但好似話送唔到..因為上唔到飛機..
samtch 發表於 2011-10-13 21:05

姐係訂左都未必會送到??

TOP

本帖最後由 leungwaiyin 於 2011-10-13 21:24 編輯
Good!!!
我宜家個list係


C兄可唔可以幫我睇睇運費係幾多@@?

我360放係機頂for GPU?
240機背for CPU

...
gn01934130 發表於 2011-10-13 20:39

你仲有FIITING味買,水冷液可以唔買住,因為SSPO有得買
仲有水管你自己要揀色,我唔知你要咩色所以先揀左UV藍

TOP

你仲有FIITING味買,水冷液可以唔買住,因為SSPO有得買
leungwaiyin 發表於 2011-10-13 21:21


接頭隨時過千的要平就淘吧

TOP

回復 96# leungwaiyin


    你那套東西上好水沒有..上次跟你買的冷排我都搞好了..幾百完一樣可以水冷

TOP

回復  leungwaiyin


    你那套東西上好水沒有..上次跟你買的冷排我都搞好了..幾百完一樣可以水冷 ...
samtch 發表於 2011-10-13 21:23

個GPU冷頭有流水問題--
個條友仲整緊,HKDMC SORRY,仲要用多一兩星期,煩到你唔好意思

TOP

你仲有FIITING味買,水冷液可以唔買住,因為SSPO有得買
仲有水管你自己要揀色,我唔知你要咩色所以先揀左UV藍 ...
leungwaiyin 發表於 2011-10-13 21:21

仲有咩FIITING未買@@?
UV藍我岩啊@"@
水冷液到時買左set野再去買都唔遲

TOP