都唔知點插佢:o)
好樣衰
指world播
靜止 發表於 2011-8-14 19:08


仲有D爆格更嚴重既相﹐我del左唔出街炸。

欠條鐵鍊
(有無搞錯呀咁快cap圖) ...
靜止 發表於 2011-8-14 19:08


欠條鐵鍊 = 無 L 用 ?

今個禮拜 M!Countdown D 戲碼麻麻﹐我快速睇+cap﹐都無咩值得留條片響部腦度。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日j2 ok好睇,M countdown就麻麻啦
(雖然已經上網睇左)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

終於有:


星期六, 2011年8月20日, 14:00 - 15:00  (01:00)
國際台
K- Pop 韓樂風 (韓)(S)



木單車? ...
靜止 發表於 2011-8-16 02:22


佢冇錯wo韓文真係寫"林木自行車"=木單車

TOP

其實你地之中,有無人會得閒到錄完aTV/TVB music programme 之後,再D/L 番韓國原檔整外掛字幕?

TOP

其實你地之中,有無人會得閒到錄完aTV/TVB music programme 之後,再D/L 番韓國原檔整外掛字幕? ...
o_my_god 發表於 2011-8-16 12:40



我係先download韓國 1080i / 720p full show。
之後隔幾個禮拜﹐錄香港版。
然後 cut 淨 MC 或者有興趣的歌手個 part 黎收藏。

邊有時間搞字幕丫~~~

TOP

其實你地之中,有無人會得閒到錄完aTV/TVB music programme 之後,再D/L 番韓國原檔整外掛字幕? ...
o_my_god 發表於 2011-8-16 12:40



    atv 以前hd仲靚過韓國原檔

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我無話佢錯,只覺得"木單車"個名幾特別下


否則當地人點會B番ATV高清版 ...
靜止 發表於 2011-8-16 18:43


唉﹗人地話到明叫時政台﹐好難再有機會播D K-POP 野架喇~~~
全部K-POP變晒迫遷戶﹐堆晒落去國際台~~~

TOP