qrweafsd 當前離線
中級會員
都唔知點插佢:o) 好樣衰 指world播 靜止 發表於 2011-8-14 19:08
欠條鐵鍊 (有無搞錯呀咁快cap圖) ... 靜止 發表於 2011-8-14 19:08
TOP
靜止 當前離線
...
Banned
tvlhd 當前離線
終於有: 星期六, 2011年8月20日, 14:00 - 15:00 (01:00) 國際台 K- Pop 韓樂風 (韓)(S) 木單車? ... 靜止 發表於 2011-8-16 02:22
o_my_god 當前離線
進階會員
其實你地之中,有無人會得閒到錄完aTV/TVB music programme 之後,再D/L 番韓國原檔整外掛字幕? ... o_my_god 發表於 2011-8-16 12:40
我無話佢錯,只覺得"木單車"個名幾特別下 否則當地人點會B番ATV高清版 ... 靜止 發表於 2011-8-16 18:43