本帖最後由 ArGaShi 於 2011-8-7 21:19 編輯
我睇cable個source應該都係標清黎。 無做upscale﹐就咁放大出街﹐係有D矇矇地﹐但係一定好過ATV 爆格仔。 ...
qrweafsd 發表於 2011-8-7 20:39 
arirang tv source一定係SD黎啦咁濛 但因為 hdmi output我set 1080i 所以出黎都係1080i 但其實都係SD source黎. 等我聽日都rec atv world Pops In Seoul 睇下有乜唔同先!
多圖少字 OK! 有好圖一定大家分享!
都唔係好勁有唔明一樣都靠translator又或者叫對方再解釋下囉...一路CHAT當一路學野嗟
因為韓國MBC,SBS,KBS都係地上波黎, 要錄就好似香港錄TBB ATV咁easy, 但Mnet呢D係佢地D有線電視, 就即係好似香港cable tv咁, 就算有裝都唔係咁容易錄, 一般的TV card係解唔倒碼的, 要錄都係software capture錄佢cable機頂盒HDMI / 色差 出黎的video..software再encode做H264 / MPEG2
所以qulaity真係會同pure source掙D, 加上Cable tv 的 bandwidth可能唔多..爆格都唔出奇 
多圖少字...好似打左好多字  |