可惜可惜
之前o既post響



唔使喇,我只識目測

唔知電視盒有無人放出來呢?
否則... ...
靜止 發表於 2011-8-7 20:24

多謝晒~我會慢慢睇條link~
佢地片源都係HKaTV的HDTV file, codec 係 H264 1080i  
我之前都有見過人放hkatv d capture上BT forum, 所以真係唔出奇HK d broadband呢排快左咁多
我唔係混血兒只係學過少少o者
因為韓文R發音其實唔係要去到卷利咁明顯, 所以KARA唔卷得咁勁掛

希望有MCountdown回歸高清channel呢一日啦

TOP

本帖最後由 ArGaShi 於 2011-8-7 21:19 編輯
我睇cable個source應該都係標清黎。 無做upscale﹐就咁放大出街﹐係有D矇矇地﹐但係一定好過ATV 爆格仔。 ...
qrweafsd 發表於 2011-8-7 20:39


arirang tv source一定係SD黎啦咁濛 但因為 hdmi output我set 1080i 所以出黎都係1080i 但其實都係SD source黎. 等我聽日都rec atv world Pops In Seoul 睇下有乜唔同先!

多圖少字 OK! 有好圖一定大家分享!

都唔係好勁有唔明一樣都靠translator又或者叫對方再解釋下囉...一路CHAT當一路學野嗟

因為韓國MBC,SBS,KBS都係地上波黎, 要錄就好似香港錄TBB ATV咁easy, 但Mnet呢D係佢地D有線電視, 就即係好似香港cable tv咁, 就算有裝都唔係咁容易錄, 一般的TV card係解唔倒碼的, 要錄都係software capture錄佢cable機頂盒HDMI / 色差 出黎的video..software再encode做H264 / MPEG2
所以qulaity真係會同pure source掙D, 加上Cable tv 的 bandwidth可能唔多..爆格都唔出奇

多圖少字...好似打左好多字

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

因為韓國MBC,SBS,KBS都係地上波黎, 要錄就好似香港錄TBB ATV咁easy, 但Mnet呢D係佢地D有線電視, 就即係好似香港cable tv咁, 就算有裝都唔係咁容易錄, 一般的TV card係解唔倒碼的, 要錄都係software capture錄佢cable機頂盒HDMI / 色差 出黎的video..software再encode做H264 / MPEG2
所以qulaity真係會同pure source掙D, 加上Cable tv 的 bandwidth可能唔多..爆格都唔出奇
ArGaShi 發表於 2011-8-7 21:17


原來係咁。
我諗緊﹐有人直接錄日本衛星訊號﹐南韓有無衛星播Mnet呢﹖如果有﹐就可以真係錄個原生source。

多圖少字...好似打左好多字
ArGaShi 發表於 2011-8-7 21:17


o岩咀形﹐咪吹多兩咀囉。
你鐘意打字又得﹐貼圖又得﹐無任歡迎。

TOP

唔使多謝大家交流下而已
至於R發音,以呢首為例:

Yoon-ji會讀成Roly Poly.....但tony an等只 ...
靜止 發表於 2011-8-7 21:19


Yoonji 讀過番書﹐英文lock lock 聲﹐發R音梗係卷舌喇。
但係韓文無R音﹐得L音﹐所以咪以L代R囉。

講開發音﹐佢地用P代F最囉命。
4minute 讀做 po-mi-nis。
Four -> Po...
聽到我呢~~~~

TOP

回復 394# qrweafsd
南韓有衛星做過the m第一套,即係亞視重播個套"韓國風"
每個歌手都有一個畫面的,一個畫面一個台..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  qrweafsd
南韓有衛星做過the m第一套,即係亞視重播個套"韓國風"
每個歌手都有一個畫面的,一個畫面一個台.
god_md5 發表於 2011-8-7 21:58



一個畫面一個台  好毒姐﹗

TOP

H發音....變成Y?
靜止 發表於 2011-8-7 22:00


你緊係講HyunA喇﹗
人地真係有讀個H音架。
即係 HY 一拼讀出黎。

不過中文無呢個讀法﹐倒番轉我地以「無H」代「有H」﹐
HyunA變做 YunA。所以咪搞到變左 泫雅 / 賢雅 囉。

TOP

RE: ATV音樂節目

回復 395# qrweafsd

4Minute = 포미닛 = "Paul" "Mi" "Lit"
都幾有特色

TOP