提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

想點?
靜止 發表於 2011-8-6 22:11


無﹐想話叫佢聯番件衫﹐唔好冷親~~~

亨俊髮型樣衰到
靜止 發表於 2011-8-6 22:11


見到 SS501 成員許永生 (早排佢咪有隻歌泫雅有份rap既呢)﹐嘩﹗ Baby face 到呢~~~
個個都咁嫩口。

身材亦唔見得特別勁 佢身後dancer就....lol
靜止 發表於 2011-8-6 22:11


Soya 係索﹐唔係單單得個勁字。

可能下星期又"回復正常"?
靜止 發表於 2011-8-6 22:11


唔會掛﹖洗濕左個頭﹐咁快斬纜﹖好衰姐。
我反而想睇下會唔會有 2009 年既 4minute 出現。(玩懷舊K-POP﹐真係膠到無朋友)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日買左張TV card諗住睇下幾時有MCountdown錄左佢
點知原來去左World台低清...一.一""
E+係咪ATV 高清台冇晒韓國Music Show? :curse:

TOP

今日買左張TV card諗住睇下幾時有MCountdown錄左佢
點知原來去左World台低清...一.一""
E+係咪ATV 高清台冇 ...
ArGaShi 發表於 2011-8-7 03:45



ATV 高清台已經改左名喇老兄﹗
如過你買張card係為左錄M!Countdown﹐你都係放o左張card罷喇﹗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日連滾動字幕都整大左一倍睇youtube仲好

TOP

咁張咭都可以錄第D野既...只係搬左過去個低清台覺得side料o者

TOP

回復 376# 靜止

因為佢畫質好過韓國先想錄..  E+ 得720x576 上網單撈韓國1080i好過

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP