是咁atv點解唔買16:9source,D陣容咁弱,應該好平!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最初想del:


不過內容又okay好睇
唔怪得rania可以用菠蘿蓋刷地
可惜畫質呢....


...
靜止 發表於 2011-8-1 00:31


我del左 就係因為畫質,一跳舞就係格仔
點知我查左youtube,原來係native 4:3
mnet頹show就用舊機拍 怪錯左atv
110528::
http://www.youtube.com/watch?v=ycztYYYS4c4
http://www.youtube.com/watch?v=-heT_HHJmac

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

han groo唱到呢度走音了:

靜止 發表於 2011-7-31 22:37


撞鬼囉﹗剪左個婆仔髮型~~~~
成個大6婆咁~~~真係嘔晒血。


以前不知幾好﹗

咩X幻想都無X晒~~~

TOP

相比之下~~~







係咪掂過碌蔗呢﹗
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

相比之下~~~

係咪掂過碌蔗呢﹗
qrweafsd 發表於 2011-8-1 00:59


嘩...你又來放毒,仲要著得咁少添

TOP