嘩﹗$1480……

仲貴過睇Suede...
qrweafsd 發表於 2011-7-28 21:20


$680個d只可以睇Mon,$1080既好遠,焗住人買$1480.
cast比較弱,以咁多個韓流演唱會來講,以往都會有sj,snsd...既然係有兩日就俾多D歌手來港!
完全唔抵!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

真係有興趣買票?
但$680又okay o番,只得ZE:A!(太陽之子?)唔識


限量套票"優惠":o) ...
靜止 發表於 2011-7-28 21:43



不如睇我Cap仲好喇﹗

TOP

8eight:








A Pink:







附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Secret:















T-ara:











f(x) 囉冠軍:

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 qrweafsd 於 2011-7-28 22:05 編輯

MC + 唔知咩咩獎:





有Soya生色不少
靜止兄無介紹錯﹗

























好想搵番呢段黎睇﹗好感動﹗









穿崩時間﹗




響J2 播﹐好心剪左呢段喇﹗仲傻更更照譯。


Soya







第一次見亞記出埋呢D數字﹐之前cut晒。
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復  qrweafsd

頂,cap cap下轉source
靜止 發表於 2011-7-28 21:55


以示抗議﹗
我唔會cap D 垃圾俾你睇﹐要cap﹐就cap最好的﹗

TOP

其實我點睇都係2PM-hands up 既分數多過f(x)既hot summer!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP