回復  qrweafsd
好多yoon-ji
靜止 發表於 2011-7-22 19:27


貫徹落實可愛主持cap 多 D 既作風﹐相信無人會反對既~~~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

雖然都係事實
不過,今集真係悶o左d
靜止 發表於 2011-7-22 22:29


反而我見有個組合﹐隻歌都幾好聽﹐留意下~~~

8eight 既﹕


TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

反而我見有個組合﹐隻歌都幾好聽﹐留意下~~~

8eight 既﹕
qrweafsd 發表於 2011-7-22 22:34



    有男聲合唱唔聽

TOP

有男聲合唱唔聽
midnight 發表於 2011-7-23 09:10



你要睇囡無計喇﹗:sleepy:

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 267# 靜止

ATV都係咁懶
呢世都唔使指意佢改!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

話明重播丫嘛,原汁原味重播
靜止 發表於 2011-7-23 21:58


將張cap foward俾咩韓國商人商會睇﹐會唔會好D﹖

TOP