harakuma 當前離線
進階會員
TOP
yesau 當前離線
中級會員
copper 當前離線
fundive 當前離線
I use this one (USB3.2 Gen1) copper 發表於 2024-1-25 09:55
只用細咭的話呢隻都抵玩, pdd 唔駛30人仔 fundive 發表於 2024-1-25 11:34
buster290 當前離線
happychanbb 當前離線
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
特級會員
手頭上有 200MB/s SDXC卡 有咩其他讀卡機打開到 200 MB/s 結界 好似得 SanDisk Professional PRO-READER 做 ... harryytm 發表於 2024-1-29 01:21
呢個結界應該叫做DDR200, 部份DDR200 card reader 寫明得170/180, 未見過有人試過200 的咭, Kingston冇標 ... fundive 發表於 2024-1-29 09:38